Śnieżka S.A. i prymitywna reklama

Śnieżka S.A., znany producent farb, którego akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych, prowadzi właśnie kampanię reklamową skierowaną do wykonawców z branży budowlanej. Na stronie promocji wykorzystano zdjęcie trzech skąpo ubranych modelek trzymających produkty spółki oraz umieszczono hasło „Wykonawco, którą wybierzesz na test?” Zdjęcie reklamy znajdą Państwo poniżej.

Na szczęście, po dwóch dniach od rozpoczęcia naszej akcji, reklama zniknęła ze strony. Zastąpiono ją bardziej odpowiednią grafiką przedstawiającą produkty firmy. Firma wydała też oświadczenie przepraszając za sposób reklamowania produktów. Tekst oświadczenia znajdziesz  tutaj.

Reklama traktowała kobiety przedmiotowo i wykorzystywała podtekst seksualny. Dziwi to tym bardziej, iż na stronie firmy można znaleźć zapewnienie, że prowadzi ona „etyczną działalność reklamową“.

Na kampanię reklamową konsumenci składali skargi do Rady Reklamy. Dziękujemy za wzięcie udziału w naszej akcji!

Źródło: http://konkurs.acrylputz.pl

 

« wróć