Kampania outdoorowa oraz klip reklamowy firmy LOB

LOB-zdjęcie

 

Firma: LOB S.A.

Produkt: zamki do drzwi

Czas akcji: grudzień 2014

Zasięg: akcja ogólnopolska

 

 

Opis: W swojej najnowszej kampanii reklamowej firma LOB postawiła na działanie dwutorowe. Na kanale YouTube emitowany był klip oparty na wulgarności, prostactwie i wyjątkowo prymitywnych skojarzeniach. Dodatkowo w przestrzeni publicznej pojawiły się billboardy, które niestety zaprojektowane zostały w tej samej stylistyce co klip.

Stowarzyszenie Twoja Sprawa poprosiło konsumentów o podzielenie się swoimi skojarzeniami ze słowami „klucz” i „zamek”. Aż 902 osoby wysłały łącznie kilka tysięcy swoich skojarzeń, wśród których znajdowało się jedynie po jednym obscenicznym skojarzeniu do każdego z tych dwóch słów.

Efekt: Ponad 1900 skarg wysłanych do firmy LOB. W wyniku akcji firma zdjęła klip ze swojego profilu na kanale YouTube.

« wróć